Vanligvis vil CTRL + + tastene kunne brukes for å øke størrelsen, og CTRL + - for å redusere den.
Har du hjul på musen, kan du bruke CTRL sammen med hjulet for å justere størrelsen. På Mac kan du bruke CMD + + og CMD + -.
Dette kurset har ingen fremtidige kursdato(er) oppført. Bruk skjemaet for å kontakte kursholderen for mer informasjon.
Ved hvert møte med kunder, har du mulighet til å enten bygge lojalitet eller miste en kunde. Mens de fleste virksomheter anerkjenner den kritiske verdien av kundeservice for suksess, er det fremdeles uvanlig å motta bra kundeservice.
-Ca 90% av kunder begynner å gjøre forretninger med konkurrenter hvis de opplever dårlig kundeservice.
-Det er 6-7 ganger mer kostbart å tiltrekke seg en ny kunde enn å beholde en eksisterende kunde.
Verdien av god kundeservice
Hvis du ikke har kunder, har du ikke en virksomhet. Bedrifter som leverer god kundeservice vet at deres medarbeidere—og den relasjonen de bygger med kundene— er virksomhetens viktigste fordel. Ved å bygge en bedriftskultur rettet mot kundeservice, bemyndiggjør de sine medarbeidere til å ta eierskap i å løse kundenes problemstillinger. Denne servicementaliteten dyrker forbedringer og reduserer kostnader, noe som resulterer i økt kundelojalitet og til slutt salg.
Basert på mange års forskning og erfaringer med organisasjoner som prioriterer kundeservice, er Legendarisk kundeservice et raskt, interaktivt program utviklet for å hjelpe ledere og ansatte til å tilpasse seg en servicefokusert visjon, verdier og atferd for bedre å betjene kundene dine i hver samhandling.
Fysisk kurs: Jåttåvågen, Stavanger
Nettbasert: Virtuelt klasserom
Hos Kunde: Etter avtale
Fysisk: 1 dag
Nettbasert: 3 x 2 timer
Salgspersonell, Selgere, Kundeservice, Personell som betjener kunder, Servicemedarbeidere, Telefonselgere
Les mer om Blanchard Norway AS
Se flere kurs fra Blanchard Norway AS (5)
3 Kurs i Kundeservice - Kundebehandling
Søknad Påmeldingsskjema Kontakt oss